BİR SAVON GROUP KURULUŞUDUR

info@savongroup.com.tr
HAKKIMIZDA
HAKKIMIZDA
Savon Medikal olarak 2009 senesinde medikal sektöründe,  Siz değerli Mersin halkına hizmet vermeye başladık,Medikal sektöründe kısa sürede bir mersin markası olmayı başardık.Kurucumuz Ferdi ÖZÇELİK önderliğinde 2014 senesinde Mersinin eksik kalan yanı olan kaliteli,temiz,hijyenik medikal yönümüzü otel sektöründede göstermek istedik, GRAND SAVON HOTEL olarak sizlere kapılarımızı açtık,kısa sürede  otel sektöründede kendimizi fark ettirdik. Halkımızdan gelen yoğun istek üzerine şimdide MANGAL RESTAURANT olarak siz değerli  Mersin halkının lezzet anlayışını değiştirmeye geldik. Dalında uzman aşçı,garson ve komi kadromuzla sizlere hizmet vermekten gurur duyuyoruz. MEDİKAL – OTEL- RESTAURANT sektörlerinde ses getirdikten sonra SAVON GROUP olarak tek çatı altinda toplanma karari aldık. Bundan böyle SAVON GROUP imzasini gören halkımız,kalite seviyesinin ne düzeyde olduğunu görmeden anlıyor. Her zaman daha kaliteli hizmetler vermek ve müşterimizin memnuniyetini ön planda tutmak başlıca ilkelerimiz olduğundan, gelişen ve değişen dünya gerçeklerine uygun bir şekilde yapılanmaktadır. Yaptıklarımızı hiçbir zaman son adım olarak nitelendirmiyoruz.
Yüksek performans ve uyumlu çalışma için, bireysel kalite, ekip kalitesi, yönetimin kalitesi ana hedeflerimiz olarak belirlemek,
• Özgün, ölçülebilir, erişilebilir, gerçekçi, zamanlaması uygun kararlar almak,
• Kaynaşmış, bütünleşmiş insan gruplarından takım bilinci oluşturarak sinerji yaratmak.
• Sorumluluk ve inisiyatif sahibi olmak, sonunu düşünerek hareket etmek, öncelikleri tayin etmek, sürekli kazanmak (Hedef tayin etmek), ilk önce başkalarını anlamak, yaratıcı takım çalışması yapmak, hemen uygulamaya çalışma anlayışını benimsemek,
• Çalışanlarımıza, topluma ve çevreye kattığımız değeri sürekli ve belirgin biçimde arttırmak,
• Yönetim ve çalışanlar olarak, müşterilerimizin ihtiyaç, beklenti ve önerilerini düzenli analiz ederek hizmetimizin sürekli geliştirilmesi ve iyileştirilmesini sağlamak,
• Toplam Kalite sürecinin en önemli unsurunun insan faktörü olduğunu kabul ederek, çalışanları kalite sürecine dahil ederek, sisteme proaktif katılımlarını sağlamak,
Temel Değerlerimiz
Yeniliğe ve değişime açık olmak
Toplam kaliteyi yaşayan ve uygulayan bir şirket kültürüne sahip olmak
Bütün iş süreçlerimizde güvenilir olmak
Müşteri odaklı olmak
Dürüst, disiplinli olmak
İnsana değer vermek
Sürekli öğrenmek ve geliştirmek
Sektöre dair teknolojik yeniliklerin takipçisi olmak
Faaliyet alanımızı rekabet koşullarına uyumlu olarak geliştirerek, sektörde aranılan bir marka olmak